dijous, 18 de febrer del 2010

Fira de la Candelera(2)

Tal i com us vaig informar, el primer cap de setmana d'aquest mes de febrer, es va celebrar la Fira de la Candelera amb un rotund èxit de participació. Més de 300 expositors amb el millor dels seus productes han estat presents en aquesta 159ª edició. Hem pogut gaudir de la fira del planter, la fira agrícola, la fira comercial o la fira de vins i caves, entre d'altres.

A mi, personalment, les que més m'agraden son les paradetes de productes alimentaris de tot tipus. N'hi ha de formatges, embotits, conserves, coques, pans, etc. I sobretot m'agraden més quan hi ha algunes mostres per poder picar i així poder assaborir aquests fantàstics productes.

Vaig comprar un parell de formatges d'ovella, un d'ells molt sec, i que fa una mica de mala olor, però que realment està bonissim.
Si encara no heu vist la Fira, us hi espero a tots per la 160ª edició, ja que com diu el refrany:

Si la Candelera plora,
el fred és fora.
Si la Candelera riu,
el fred és viu.

I com els molinencs i molinenques, afegeixen:
… I tant si plora , com si riu, a Molins de Rei veniu!

2 comentaris:

  1. A mi també m'encanta passejar per les paradetes de productes alimentaris... veure els colors de cada parada i notar la barreja d'olors ... em fa molta festa!

    ResponElimina
  2. Jo, com la Gemma, passejar-me, sense presses per les paradetes de menjar... em passa l'estona sense adonar-me'n!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina