diumenge, 28 de març del 2010

Panets d'hamburguesa


Aquesta setmana sembla que estic de panets. Doncs així és, i avui us he fet uns panets per hamburgueses. A mi m'agraden molt les hamburgueses, sobretot de vedella, poc fetes, amb el seu formatge, la ceba i una bona mostassa de Dijon. Però alguns cops, tota la qualitat dels ingredients utilitzats, es veu una mica disminuida per culpa d'un pa no massa bo. Trobo que amb aquests panets això no passa, així podeu gaudir de la vostra hamburguesa al mateix teimps que assaboriu un bon pa.

Ingredients:

- 1000 grs. de farina de força.
- 150 grs. d'oli de girasol (jo els vaig fer amb oli d'oliva).
- 120 grs. de llet en pols.
- 20 grs. de sal.
- 10 grs. de llevat liofilitzat (si teniu llevat premsat, poseu-hi el doble).
- 550 grs. d'aigua.


Amassem tots els ingredients i deixem reposant en bloc uns 10 minuts. Tallem la massa en peces de 100 grs. i ens sortiràn uns 18 panets. Bolegem i deixem fermentar durant 45 minuts. Un cop fermentats, els posem al forn a 200º uns 25 minuts.

4 comentaris:

  1. Aquests panets d'hamburguesa tenen un aspecte fabulòs i segur que estan boníssims!!

    ResponElimina
  2. t'han quedat uns panets espectaculars!

    ResponElimina
  3. Acabe de descobrir el teu blog i m'ha encisat. No sé si ja no el tens actiu, però t'encoratge que continues actualitzant-lo perquè és força interessant. El món del pa m'apassiona, trobaràs receptes també al meu blog: www.rossejat.blogspot.com

    Salut!

    ResponElimina
  4. Hola Enric, deliciosos panecillos.
    Se ven de lujo.
    Besos desde Holanda

    ResponElimina